Wednesday, May 23, 2012

sudah sampe nya dirumahh :)


Salam sejahtera.. hai...alhamdulillah syukur ya amat ke hadrat Illahi dpt jugak aku balik rumah Jerantut ni dengan selamat dan xde pape yang buruk belaku.. sambil2 tgh syok lyn resipe kek and mcm2 dkn blog2 lain ni..cdgnye dlm otak pikiran ni menerewang resipi2 soodappp yang aku nk torai..mesti besshh gitew. tp.. yg agk xbest nye..this coming monday plak...ade exam RASOK puleeee... adeh.. mmg tak ngadap buku lg ni..bile ntah nak buat..hahahah sebok ke lain dulu kn..


exam sem 2 11/12 ni baru je stat dr 19 mei hari tu.. dah tiga paper berlalu..(memang akuu xnk cite la pasal paper phonetics and phonology aku tu) harap2 la semua lulus and kalu bole....nk kurangkan penglihatan 'C' tu.... tak sodap bena nengoknye dlm slipp..well pape pon.. aku hrp sgt kek and lauk pauk aku nk buat besok menjadi dan segarnye masuk ke perot,ekekeke ^^

0 yang berbunyikk:

Post a Comment

jiwa yang prihatin ^^

 

cik Rumpai Laut Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template